Wilt u dat wij contact met u op- nemen, of wilt u een inlogcode zodat u toegang heeft tot meer informatie, laat u ons dat dan weten via het registratieformu- lier.

inloggen
registreren

Rugpijn? Doe thuis de slimme rugoefeningen uit het boek van Pieter Levinus

 
 
Internet geeft u veel informatie over rugklachten en behandeling. Maar is dat wel écht wat u zoekt? Getoonde oefeningen zijn doorgaans te bestempelen als "marteloefeningen". Dat zijn oefeningen van gym- of sportles! Niet iets om dagelijks even thuis te doen!
 
Pieter Levinus laat u zien hoe het anders kan. Héél anders! Oók voor de senior! Zo krijgt u absoluut wél plezier in het verhelpen van uw rugpijnprobleem en het opbouwen van een blijvend goede rugconditie! Ook als u ernstige klachten heeft.
 
 
 
 
  Profiteer nu van Pieter Levinu's boek over rugpijn:
 

  - geen "martel" oefeningen, maar  alleen slimme oefeningen
 
  - 4 van de 10 rugoefeningen doet u (heerlijk!) in bed
 
  - de andere, als u dat wilt, lekker onder de douche 
 
  - investeer 2 x 4 minuten per dag in uw rug!
 
  - u bepaalt zélf de kracht waarmee u de oefeningen doet,
 
  - maar het advies is natuurlijk die kracht op te voeren
    binnen uw vermogen!  
 
  - Pieter Levinus geeft u voorts  vele waardevolle tips 

 

 

 

Vaker last van spit? Leer hoe er mee om te gaan; een spitaanval kunt u vaak pareren!

 

 

Rugpijn bij zwangerschap Zwanger zijn vergt veel van uw rug; zó bereidt u zich er op voor! 

 
 

Heup- of knie operatie? Met een verbeterde rugconditie zal uw revalidatie gemakkelijker én sneller verlopen!

 

 

Rugpijn door een spierziekte of opgelopen rugletsel? Ook ú kunt, binnen úw vermogen, met de  rugoefeningen van Pieter Levinus aan de gang.

 

 

 

Impressie van uw aankoop:

De impressie die u hieronder kunt downloaden bestaat uit het voorblad, gevolgd door het voorwoord en daarna één bladzijde waarop samengevoegd enkele willekeurig gekozen tekstdelen. De oefeningen (in deze impressie niet weergegeven), worden op A-4 formaat duidelijk, door middel van een tekening en beschrijvende tekst, uitgelegd.
 


   Download hier de impressie van "Auw, mijn rug"

 
 
(Wat Pieter Levinus betreft doet u uw oefeningen heerlijk in bed en onder de douche!.)
 

 

 

 

  

Onderneem actie; bestel nu: klik hier 

(aanlevering uitsluitend per e-mail in pdf-formaat)
 
 
 

 

Introductie  "Auw, mijn rug":

Vooraf publicatie heeft Pieter Levinus zijn rugpijn-oefenprogramma door en door getest. Samen met anderen, die ook zochten naar een efficiente manier om van hun rugpijn af te komen. Het resultaat is een uitgekiende combinatie van eenvoudige, maar ongelofelijk effectieve oefeningen. Dezelfde oefeningen voorkómen ook het ontstaan van rugpijn; het is dus ook een perfect preventieprogramma, Ook voor jongeren! 

Dit vlot en zeer begrijpelijk geschreven boekwerk beslaat 33 pagina's tekst en 9 met (in tekeningvorm uitgelegde), echt unieke - anders dan andere- oefeningen.  Met Pieter Levinus wordt het oefenen géén martelgang! Een deel van de oefeningen doet u in bed.  

Voorkomen van rugpijn is beter dan genezen! Hoewel rug-fysiotherapie iets heel moois is, is het bestemd voor ernstige(r) situaties. Niet voor "dagelijks onderhoud" van een door de "eigenaar" verwaarloosde rug! Want, wees eerlijk: Wat doet u er nu écht aan om specifiek uw rug in conditie te houden? Omgekeerd is het eigenlijk; we doen er alles aan om het onze rug moeilijk te maken. Natuurlijk kent u de oorzaken, maar we noemen ze toch nog maar even:

 
 
  • verkeerd bukken,
  • te zwaar of verkeerd belasten,
  • onverwachte bewegingen,
  • risicovolle sporten,
  • bewegingloos doorwerken achter het bureau,
  • te lang achtereen zitten
  • te lang eenzijdig belasten, etc.
 
Dit kan leiden tot:
 
  • lage rugpijn (onderrug)
  • hoge rugpijn (schouders)
  • spit-aanvallen
  • hernia-symptomen
 

 

 

Voor jongeren: Voorkom rugpijn!

"Dat overkomt mij niet"? Lees hierna de werkelijkheid!  

 

 

  Feiten spreken boekdelen:

 

Het is een stabiel beeld: Rugklachten beginnen al op jonge leeftijd: Ongeveer de helft van jongeren tussen de 14 en de 18 jaar oud geeft aan het achterliggende jaar rugklachten te hebben gehad.  Gerekend over die gehele groep jongeren zou bij circa één derde van hen sprake zijn van één of meer gedegenereerde (door verkeerde belasting niet meer de oorspronkelijke vorm en kwaliteit hebbende) tussenwervel-schijven. Van de 14-jarigen bleek al bijna 8 % terugkerende, in een meerderheid van de gevallen zelfs chronische rugklachten te hebben.

  

  

Onderzoek  categorie “gevorderden”:

Ruim driekwart van alle volwassenen boven de 35 jaar krijgt in zijn leven met rugklachten te maken.                              Binnen de groep 35 tot 50 jarigen heeft éénderde chronische rugklachten. Overwegend betreft dat klachten m.b.t. de onderrug; zgn. "lage-rug" klachten). Voor de meesten van hen heeft behandeling niet gebracht wat men er van hoopte. Bijna altijd komen de (zelfde) klachten weer terug! Vaak in ernstiger vorm. Tot het een keer "2 voor 12" is!

 

 

Verbluffend effect in 2 x 4 minuten per dag:

Pieter Levinus presenteert een nieuw (door-en-door getest) oefenprogramma dat verbazingwekkend resultaat oplevert. U kunt de oefeningen op (zeer) prettige manier gewoon thuis doen. Zónder apparaten, zónder dat u eerste allerlei voorbereidingen hoeft te treffen.

Hoe jammer is het dat in de praktijk bijna niemand deze basis-principes kent, laat staan toepast, want effectiever kunt u uw rugprobleem niet aanpakken!  

- 2 x 4  min./dag, is absoluut genoeg om uw rug in prima conditie te krijgen.

- 2 x 4  min./dag, óók ter voorbereiding op zwangerschap.

 

 

 

Sportschool niet voor iedereen ideaal:

Sportscholen zijn er (bijna) in overvloed! Velen bezochten er een en begonnen enthousiast een trainingsprogramma. Redelijke kans dus dat ook u deze optie uitprobeerde; maar hoe lang hield u het vol? Of benutte u, als zovelen, de "ingekochte" faciliteiten maar tijdelijk? Reden genoeg om "Auw. mijn rug" te lezen! Uiterst effectief leidt Pieter Levinus u naar een veel betere rugconditie. Iedereen kan deze (bijzondere!) rugoefeningen gewoon thuis doen. Het zal u welkom zijn dat het u veel minder tijd kost dan bij andere oefenprogramma's.  

 

 

Ook ter voorbereiding op zwangerschap!

Bij zwangerschap wordt veel gevergd van je (onder)rug. "Auw, mijn rug" geeft de beste voorbereiding!

 

 

Gratis “bonus” inbegrepen:

Het doen van de oefeningen resulteert in een strakkere  buik en uw taille wordt een maatje kleiner!

 

 
Rugpijn-boek "Auw, mijn rug" wordt uitsluitend in digitale vorm per e-mail aangeleverd en  omvat:
 
- 33 pagina’s tekst (ervaringen, directe tips en tips "tussen
  de regels door")
- enkele verduidelijkende foto’s
- 9 pagina’s oefeningen (totaal 10 oefeningen)
 
 
Oók interesse in onze Doorflipper-postvanger? Gaat u dan naar onze webshop en kies voor "aanbieding": Koop jarenlang verbazingwekkend gemak er bij: u hoeft nooit meer te bukken om uw post op te rapen. Een véél groter gemak dan u zich nu kunt voorstellen!