Wilt u dat wij contact met u op- nemen, of wilt u een inlogcode zodat u toegang heeft tot meer informatie, laat u ons dat dan weten via het registratieformu- lier.

inloggen
registreren

Doorflipper-postvanger ervaringen.

 
 
 
Wij enquetteerden een groep van Doorflipper-kopers. Hun antwoorden waren zonder uitzondering positief!
 
Wie koopt een Doorflipper?
Natuurlijk mensen met een bukprobleem, maar de meesten gewoon voor het gemak dat onze postvanger biedt. 6 Van de 10 kopers blijken jonger dan 35 jaar en waarderen het design-uiterlijk zeer.
 
 
 
De hierna weergegeven antwoorden zijn representatief voor de reacties die wij mochten ontvangen op onze belangrijkste vraag:  
 

"Zou u de Doorflipper bij anderen aanbevelen?"

 

1) "Ja natuurlijk! Vooral bij mensen met dieren zoals hond of kat. Mijn kat plast namelijk op de post en vandaar dat ik deze Doorflipper heb aangeschaft. Ideaal. Zou niet meer zonder kunnen. Want dan zou ik al mijn post zo de vuilnisbak in kunnen gooien. Ik ben 200% tevreden." 

 

2) "Ja, dat doen we al! Twee van onze kennissen, design-freeks, hebben er ook al een gekocht."

 

3) "Geweldig; fantastisch hulpmiddel. Product verkoopt zichzelf." 

 

4) "Ik gaf een Doorflipper aan mijn vader en moeder (zeventigers). Mijn vader wilde er eerst niets van weten. Nu, twee weken verder vertelt hij overal rond wat voor handig ding hij achter zijn brievenbus heeft geschroefd."

 

 5) "Mijn moeder had al enige tijd een grijpstok; maar het lukte haar alleen met heel veel moeite en tijd de post op te rapen. Toen ik de Doorflipper zag heb ik die haar meteen maar cadeau gedaan. Wat is ze er blij mee!

 

6) "Jullie hebben een oplossing bedacht zoals ik dat al jaren in mijn hoofd had! Jammer dat ík het niet uitvoerde, maar ik zal hem graag bij anderen aanbevelen." 

 

7) We zijn vorige week verhuisd naar een grotere woning. Veel verbouwd en opgeknapt. Een vriend van ons kwam bij de "opening" met de Doorflipper op de proppen.  Weg borsteltje van de G...a; Doorflipper meteen aan de deur geschroefd. Wat hebben we met z'n allen gelachen toen we hem uitprobeerden. Iedereen stond versteld. Onze (nog kleine) kids vinden het ook prachtig en halen nu iedere keer de post voor me op! Jullie vinden het vast wel goed dat we in onze omgeving enthousiast doen over jullie prachtige product!

 
 

De reacties van winkeliers bij eerste kennismaking:

De eerste confrontatie met de Doorflipper-noviteit bracht, nagenoeg zonder uitzondering, bij iedereen een glimlach op het gezicht. Een soort vertedering. Dan volgde even stilte om meteen handmatig de kwaliteit te checken.  Men vond het zo'n eenvoudige, maar effectieve oplossing, dat menigeen tot de uitspraak kwam: "Dat had ik zelf kunnen bedenken" of "Had ík dat maar bedacht!".

We geven enkele van de meest representatieve uitspraken:

 

1) "Ik heb hem inmiddels een week prive mogen testen; ik wil hem nu al nooit meer missen! Mag ik hem houden?"  

 

2) "Idioot dat we zo lang hebben moeten wachten op eindelijk een écht goede oplossing. Waarom bedacht niemand eerder zo'n simpele oplossing, die bovendien ook nog eens heel erg mooi is!"    

 

3)  "Dit ziet er werkelijk mooi uit. Nooit gedacht dat zo'n constructie van kunststof zó sterk kan zijn. Goed gedaan!"

 

4) "Hoi, Peter, mijn klanten zijn zeer tevreden met de Doorflipper. De foto's van staan inmiddels prominent op mijn website (onder kopje "deurbeslag").

 

5) Prachtig dat u dit bedacht. Geen twijfel; veel handiger dan die opvangzakken! Mensen vinden die wel grappig, maar ze funktioneren allemaal slecht.   

 
 
  
 

Doorflipper kreeg onverwacht veel publiciteit:

Op basis van een algemeen  persbericht dat wij in januari 2010 lieten uitgaan, werd, voorzover door ons getraceerd, door een twintigtal (!) (huis- en tuin-)  consumenten- magazines, de Doorflipper als noviteit beschreven en met foto getoond.

Maar ook in vakbladen voor o.a. therapeuten, architecten, en de Doe Het Zelf branche, het vakblad voor productontwikkelaars, én in bladen van ouderen- en zorg(advies)organisaties, werd aandacht geschonken aan ons product Doorflipper. Evenals in het toonaangevende innovatie-vakblad Thiss (UK).

Genoemde partijen zijn wij zeer erkentelijk voor de door hen gegeven (gratis!) publiciteit!   

 
 
Tevens, voor weer de voortreffelijke begeleiding, onze dank aan: 
Exter Polak & Charlouis B.V. / Den Haag-Rijswijk
(Octrooi- en intellectueel eigendom bescherming)
website: http://www.epc.nl   (button "cases" / zoekwoord "Doorflipper")